2016-03-30

[CZ] Mistrovství ČR 2015

English version

Jako generálka na letošní mistrovství Evropy se v Roudnici 18.-20. září konalo mistrovství ČR. A díky tomu, že jsme se s Rufíkem v Žamberku kvalifikovali na Quadruped, nemohli jsme chybět =).


Na začátku moc nenasvědčovalo tomu jaký prima den se z toho vyklube.
Samotné MČR byla z našeho pohledu ostuda, ve směsi trémy a soustředění jsem Rufíkovi hodil 2 těžké a jeden zvládnutelný který ho překvapil, takže ve skupině 3x0, což je něco jako 0. V poslední šanci úplně stejně zoufale. Musel jsem to jít vydýchávat, ale je to zkušenost!


Začátek sestavy na Freestyle poslední šance. Za prima foto děkujeme Anna Postnikova, http://www.annaphoto.cz/
Zato v poslední šanci jsme si vysloužili několik pochvalných referencí.
  • ,,Nezapomenutelný hudební zážitek"
    -- Verča Urbášková o naší doprovodné skladbě.
  • ,,Tyjo, já jsem ho chvilku neviděla a on se mezitím naučil chytat."
    -- Yvona Andrová, legenda
  • ,,Tyjo, dobrý."
    -- Míša Andrová, celková vítězka
Celkové 11. místo ze 16 rozhodně nebyla v silné konkurenci ostuda, 14 bodů v T&F mi taky připadá celkem slušné.
Tenhle snímeček vysvětluje poznámku ve scoresheetu "Disc placement!!!". Za krásné foto děkujeme Anna Postnikova, http://www.annaphoto.cz/
Barnabáš byl tentokrát jen jako podpora, při vyměřování jsme stihli použít Pythagorovu větu a nakonec ještě party po kamarádově svatbě. Na Evropu se přijeďte podívat, bude na co koukat ;).

Podrobné výsledky
Fotky od Aničky Postnikové
Facebooková událost akce

No comments:

Post a Comment