2016-02-18

[CZ] Kokolindo tábor 2015

(English version)

Dlouho jste nic nečetli, co? Je na čase trochu dohnat resty =).

Kokolindo tábor (22.6.--28.6.2015)

Kousek od Písku je v lese schovaný krásný cvičák ,,Ranč Esadera" s chatkami kousek od rybníka. Začněme fotkami, které pro nás Hanka vydolovala z hlubin počítače.

Tady je důkaz, že Rufík umí odlepit zadní nohy od země, když se mu to správně hodí. Díru na kalhotech prosím ignorujte =).
Usmíváme se na tetu, která umí taaaak pěkně házet =).

Zato já bych se měl víc usmívat!

Není mi tak úplně jasné kam jsem se to vlastně chystal hodit =).

To je panečku legrační postoj.


A jako na potvoru, dva dny předem jsem Barnabášovi hodil balón tak šikovně, že si podvrtnul kotník a veterinář jeho účast silně nedoporučil. Rufík byl sám značně nesvůj ale na poslední chvíli jsme ke spoluúčasti přemluvili Háňu s Gitou, takže důvody k veselému štěkotu byly i tak. No a já se přeučoval backhand, abych se přiblížil tomu, jak to po mně trenérka Míša chce už pěkných pár let =). Jak to bylo s pracovním čtením které jsem si s sebou vzal, to si asi dovedete domyslet ;). Jsem rád, že mě Zuzka přemluvila jet.

Odkazy

Facebook události,
fotky od Háni, také trocha povídání,
Rufíkovy fotky od Háni,
fotky od Aničky Postnikové

Agilitní plac; frisbee se odehrávalo na louce vzadu za občerstvovnou.

Prima venčicí prostory.


No comments:

Post a Comment